بلندگو ستونی طرح مزدک

در این مقاله با محصول جدید هوراند با عنوان بلندگو ستونی هریس که جایگزین مدل قدیمی خود یعنی بلندگو ستونی مزدک در بازار شده است، آشنا می شوید. بلندگوی هریس در دو مدل بلندگو ستونی ۱۵ وات مدل SH-PAAS2315 و بلندگو ستونی ۱۰ وات مدل SH-PAAS2310 تولید می شود که در ادامه مطلب با ویژگی های دیگر این بلندگو بیشتر آشنا می شوید.

به دلیل نیاز و کمبود بلندگوی ستونی مزدک در بازار و درخواست های مکرر مشتریان برای ساخت بلندگویی با ویژگی های طرح مزدک و البته با ارتقاء کیفیت و مشخصات فنی مورد تایید استاندارد تجهیزات صوتی، صنایع الکترونیک افشار(هوراند) تصمیم به ساخت بلندگوی جدید خود با نام بلندگو ستونی هریس گرفت.

طراحی این بلندگو در زمستان سال ۱۴۰۰ توسط واحد تحقیق و توسعه هوراند شروع شد و نمونه های اولیه آن در بهار ۱۴۰۱ تولید شد. پس از تولید و تست نمونه های طراحی شده، در تابستان همین سال این بلندگو به خط تولید محصولات هوراند اضافه شد و در نهایت در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفت.

بلندگو ستونی طرح مزدک سال ها در سازمان برنامه و بودجه استفاده شده است و به دلیل استفاده ی زیاد پیمانکاران و طراحان سیستم های صوتی از این بلندگو و همچنین درخواست های مکرر بازار، هوراند را مجبور به طراحی و تولید این بلندگو با نام جدید هریس نمود.

همانطور که گفته شد بلندگوی هریس با دو توان ۱۰ و ۱۵ وات و در دو مدل اهمی و ولتی تولید می شود و دارای گواهی IP65 (مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) می باشد. از دیگر ویژگی های بارز این محصول پخش صدای با کیفیت و شفاف می باشد. این بلندگو برای تمام کاربری های صوتی مناسب می باشد و قابلیت نصب و راه اندازی بسیار آسانی دارد.

مجموعه هوراند به عنوان یکی از اولین و با سابقه ترین مجموعه ها در زمینه تولید، مشاوره، برآورد، طراحی، نصب و اجرای انواع سیستم ها صوت عمومی و حرفه ای، پیجینگ و پیام رسان و سیستم های میکروفن کنفرانس، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص خرید بلندگو ستونی ۱۵ وات هریس مدل SH-PAAS2315 و خرید بلندگو ستونی ۱۰ وات مدل SH-PAAS2310 و یا اطلاع از قیمت بلندگو ستونی ۱۵ وات هریس مدل SH-PAAS2315 و قیمت بلندگو ستونی ۱۰ وات مدل SH-PAAS2310 و درخواست راهنمایی و مشاوره در رابطه با نصب سیستم های صوتی، با کارشناسان شرکت هوراند تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.